
HR Operations Manager
- Op locatie, Hybride
- Amsterdam
- € 4.000 - € 5.000 per maand
- Head Office
Wij blijven groeien en daarom zijn we op zoek naar een ervaren HR Operations professional die van aanpakken weet en direct impact maakt. Je staat naast het management en bepaalt mede richting!
Functieomschrijving
Welkom bij The Seafood Bar Group
In 2012 openden we ons eerste restaurant. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een modern, snelgroeiend familiebedrijf met zes populaire vestigingen in Amsterdam, Utrecht en Londen. We serveren dagelijks kwalitatieve, duurzame en creatieve gerechten met passie en plezier. Volgend jaar openen we ons tweede restaurant overseas: Curaçao!
Daarnaast hebben we onze speakeasy-bar-restaurant Zum Barbarossa (Amsterdam & Londen) en openen we eind december een heel nieuw concept: House of Noa in de Beurs van Berlage met high quality temaki, cocktails en dansen tot in de late uurtjes.
The Seafood Bar blijft dus groeien en daarom zijn we op zoek naar een ervaren HR Operations professional die van aanpakken weet en direct impact maakt. In deze rol werk je nauw samen met de HR Manager, HR Assistent en onze Inhouse Recruiter. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het volledige HR-beleid binnen onze restaurants (300+ collega’s).
Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor onze teams en managers op HR-vraagstukken. Je leidt complexe gesprekken, begeleidt verzuimtrajecten, borgt wet- en regelgeving en zorgt dat onze HR-processen soepel lopen.
Tegelijkertijd krijg je ook de ruimte om mee te bouwen aan onze strategische lange termijn HR-agenda zoals: processen optimaliseren, beleid aanscherpen, cultuur en talentontwikkeling.
Kortom: een rol waarin je echt naast het management staat en mede de richting bepaalt.
Een aantal verantwoordelijkheden:
Zelfstandig begeleiden van bijvoorbeeld verzuimtrajecten en complexe HR-cases.
Sparringpartner voor general managers bij alle HR-gerelateerde thema’s.
Voeren en leiden van gesprekken bij bijvoorbeeld conflicten of ontslag.
Zorgen voor naleving van arbeidsrecht en interne richtlijnen.
Bijhouden van contract- en salarisadministratie en dossiervorming.
Samen met de HR Manager verder bouwen aan lange-termijn HR-initiatieven.
Ondersteunen en coachen van de HR Assistent in dagelijkse werkzaamheden.
Vereisten
Wie ben jij?
Je bent een ervaren HR-professional die zelfstandig werkt, overzicht bewaart en energie krijgt van dynamiek. Je beweegt makkelijk tussen operatie en administratie: de ene dag sta je midden in een complex gesprek, de andere dag werk je aan de salarisadministratie of duik je in de plus/min uren en stel je rapporten op. Je bent sociaal, toegankelijk en professioneel, iemand waar managers blind op kunnen vertrouwen.
Jij hebt:
Fluent in Dutch is mandatory
Minimaal 5–7 jaar ervaring in een brede HR-rol
Aantoonbare ervaring met zelfstandig complexe HR-gesprekken voeren
Goede kennis van arbeidsrecht & actuele HR-wetgeving
Ervaring met HR-systemen (wij werken (nog) met Nmbrs, Nostradamus & Recruitee)
Het vermogen om prioriteiten te stellen, structuur te brengen en processen te verbeteren
Een positieve, hands-on mentaliteit en je vindt het leuk om écht samen te werken
Bonuspunten: ervaring in hospitality, retail of een andere dynamische people-omgeving
Wat krijg je van ons?
Fulltime salaris tussen €4000 – €5000 per maand excl., afhankelijk van ervaring
26 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband
8% vakantiegeld, jaarlijks in mei
Reiskostenvergoeding (>10 km van kantoor)
Een MacBook en zakelijk telefoonnummer
Een serieus pensioen, omdat we weten hoe belangrijk dat is
Een rol waarin je écht verschil maakt en kunt doorgroeien
Een professionele, dynamische werkomgeving in hartje Amsterdam
20% korting in al onze restaurants
Gezellige kwartaalborrels, een jaarfeest en (sport)activiteiten
Onze ambitie is groot en we zoeken mensen die net zo graag willen bouwen als wij. Bij ons kom je terecht in een enthousiast en informeel team waar samenwerken en ontwikkeling centraal staan.
Ter info:
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

